Maitolaiturin Kyllikit

Maitolaiturin Kyllikit

lauantai 5. maaliskuuta 2011

Halkomäki: Kirjavinkkausta

LÄHIKUVASSA Lenita Airisto

Jos tuntuu että sisäinen hiirulaisesi on ottanut sinusta vallan, tai Hilja Maitotyttö tuntui liian kesyltä, lue tämä kirja! 
Ihana Lenita! 
Käsittämätön nainen!
Tietokirjailija, TV-persoona, kansainvälisessä liike-elämässä menestynyt yrittäjä, Suomen Neito, tähtimalli, älykkäiden miesten nainen ja aito feministi, joka tekee työtä ja elää kuin mies.

Miesten silmissä:
" Sut tunnetaan ihmisenä, joka on sellainen, että aina kun sut heitetään jostain ovesta ulos, niin hetken kuluttua sä kipuat ikkunasta sisään." (Jari Sarasvuo) 

Kaunis, elegantti ja sumeilematon? Kyllä!
"Toimin näin, koska olen yksin. Turha toivoa, että jostain ratsastaisi prinssi valkoisella hevosella pelastamaan. Minun on itse ladattava kyllin iso tykki ja ammuttava tauotta. Se on elinehto. Jos antaisin jatkuvasti periksi, en olisi enää mukana näissä kuvioissa. Minua haukutaan häikäilemättömäksi aina kun toimin toisin kuin jotkut muut haluavat. Olen karmea ämmä kun puolustaudun. Nainen on sankari vain uhrina, mies sen sijaa aina voittaessaan."

 Salainen rakastaja? Ei!
" Minua ei pidetä piilossa eikä pimennossa. Minähän loistan kuin lamppu. Tulen aina pääovesta.
Jos miehellä ei ole kanttia kävellä vierelläni samalla tavalla pää pystyssä, pälyilemättä, muutakaan mahdollisuutta ei ole. Niin kauan kuin olen miehen elämässä, olen hänen ykkösnaisensa. Luokseni ei poikkeilla salaa, kaulukset pystyssä."

Rakkaudesta:
Kun rakkaus on ohi: "Jälkeenpäin pitää nähdä siinä jotain muutakin kuin euforista höttöä, ettei aamulla sängystä noustessa mieti: ´Mikä helvetin tyyppi tuossa makaa?´ Pitää pystyä kehaisemaan: ´Kovan luokan mies!´"

Kirja TODELLA tuuletta lukijansa ajatuksia ja arvomaailmaa. Asiat voi tehdä toisinkin! Nainenkin voi olla haponkestävää terästä! Lenita lataa täysillä ja suoraan, kaunistelua on kirjasta turha hakea. Valkoiset tennissukat eivät saa kirjassa edes sivuosaa, Lenita vie kaiken. 
Virkistävä lukukokemus! Tulta munille!!!


Ja tähän loppuun pieni elämänviisaus kirjan lisälehdiltä:
"Arvokas garderobi on paras dieetti."

Helppoa!

1 kommentti:

  1. Hyvä Lenita! Ja hyvä Kyllikit! Hieno blogi, kiva lukea! -Mata

    VastaaPoista