Maitolaiturin Kyllikit

Maitolaiturin Kyllikit

lauantai 26. maaliskuuta 2011

Puntari: Suuri kumisaapastesti

Jos olen johonkin ollut elämässäni pettynyt, niin kumisaappaiden kestävyyteen. Olen käyttänyt Vikingejä ja Tretoneja ja todennut niiden kestävän maksimissaan kaksi vuotta. OK, olen kumisaappaiden suurkuluttaja, mutta silti toivoisin, että yli 50 euroa maksavat kengät kestäisivät useamman kevään ja kesän ajan.
Positiivisia kokemuksia minulla on Nokian talvisaappaista, joissa on huopavuori (joita käytin nyt läpi talven, ainoa kenkä missä tarkenin yli 30 asteen pakkasilla). Sen vuoksi tänä keväänä ostin kotimaiset saappaat. Ongelma nokialaisten kanssa on ollut aikaisemmin se, että perusmalli ja Hai-saapas ovat jalkaani ihan liian leveät. Nämä Street-malliset sen sijaan ovat lestiltään sopivat ja hintakin oli kohtuullinen 28 euroa. Ja väri on täysin mun väri.
Tästä alkaakin Puntarin suuri kumisaapastesti. Vertailun vuoksi ajattelin hankkia vielä jotkut halpissaappaat, ja vuorotellen niitä käyttää näiden kanssa. Katsotaan kummat kestää pidempään!
Iloa tähän viikkoon toi ystäväni Marsu, joka poikkesi torstaina poikineen pitkästä aikaa täällä meillä. Marsu toi kauniita tulppaaneja, jotka sulostuttavat elämää tuosta piirongin päältä.


Eilen saapuikin sitten Hanna ja leipoi meille vuorellisen kaurakeksejä. Tässä saa taas unohtaa kaikki terveellisen elämän puolesta tehdyt lupaukset, sen verran hyviä on keksit kahvin kanssa.
Ja kohta kohti Tamperetta! Ohjelmassa kevättakin metsästystä, Villa Harmonien muuttomyyntiä, lattea, Sokoksen meikkiosasto, Taito-shop ja Marimekko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti